Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
o lol, hihi xD
Zwariowany świat Szpileczki ;D

o lol, hihi xD

Elo!

Dziś z Aguś na dworze xD Zajebiaszczo było :P No, bo nie ma to jak szwędać się po budowie i co chwile krzyczeć "lol, hihihi" xDxD Albo moja wręcz inteligentna rozmowa z Aguś (to było kilka dni temu xD) Oto ona:



- Agata, jak się nazywa grecka wyspa, położona w Europie?

- Nie wiem no!

- Agata, proszę Cię. Skup się. No.....?

- Madagaskar???

- Tak Agato, już odrazu, "Orangutan" xD Przecież Madagaskar leży przy Afryce! No i oczywiście chodziło mi tu o Kretę ;D. Heh! Oh men...xD




Śmiech na sali xDD Obydwie pokładałyśmy się na podłodze ze śmiechu xDD Czasami Agatka tryska mądrością xDD!!! Haha! O lol ;D

Jutro spotykamy się z Alą ;] YeaH! Nareszcie ;)

POZDRO ;***


Szpilka 22/03/2008 18:39:06 [Powrót] Komentuj











blog4u

Strona Główna


Siema! Znajomi wołają na mnie "Szpilka" więc stąd ten nick :) Na moim blogu będę pisać o moim życiu szkolnym i poza ;] Zapraszam! Mile widziane komentarze ;)

Dodaj do Ulubionych

szpilka1

W kolorki zagrało 45408,
ale jedynie 3 pozostawili pamiątkę po sobie

Ksiega Gości
Dodaj do Księgi

Było dawno temu:
2008
Marzec
Styczeń
2007
Grudzień
Wrzesień
Sierpień
Lipiec


Ulubione kolorki:


Inne moje kolorki:
moja fotka.pl
mój photoblog (fbl)




Szablon wykonała Wyobraźnia / *Szu Szu*
Obrazki pochodzi z DeviantArt